______________________________________________________________________________

IKLANEKA RINGKAS@PKBC

BERITA BAIK UNTUK KAKI PANCING

Khidmat sewaan bot berenjin dan tanpa enjin
Di Sungai Belat Batu 3 Kuantan
Hubungi Tuan Haji Roslan (hj. Lan) 013-9454682.


KHIDMAT PENGIKLANAN RINGKAS DI RUANGAN INI
Untuk Maklumat Lanjut, Sila Hubungi Sdr. SUK Kawasan Kuantan.


Perlancaran Bulan Infaq Pas Pahang



______________________________________________________________________________

Monday, March 2, 2009

UMNO-BN Perak Terdesak!??

2 March 09 Perak - Notis yang dikeluarkan tanpa tandatangan ini menggambarkan betapa terdesaknya umno-bn untuk mempertahankan kerajaan 'haram' yang dibentuk melalui rampasan kuasa. Tujuan pengeluaran notis ini adalah untuk menghalang sidang tergempar Dun Perak, sebagaimana yang telah di maklumkan oleh Speaker Dun Perak, bagi membahasa 2 usul yang dikemukan oleh adun-adun di Perak.

Usul-usul tersebut ialah usul undi percaya terhadap Menteri Besar Perak, DS Ir. Nizar dan usul untuk membubarkan Dun Perak bagi memberi laluan untuk mengadakan pilihanraya peringkat negeri.

Situasi ini menggambarkan bagaimana pihak umno-bn begitu terdesak setelah melakukan kudeta di Perak, bermula dengan mempergunakan institusi Raja, mufti dan SPRM, hari ini mereka menggunakan pula Setiausaha Kerajaan (SUK) dan Ketua Polis Negeri Perak untuk menghalang proses demokrasi di Perak.

Apakah pihak umno-bn benar-benar terdesak dalam usaha mempertahankan kerjaan 'haram' mereka di Perak??? Jawapannya, sudah tentu "YA" -pkbc.



admin - sungguh pelik bin ajaib kemelut politik di Perak hari ini.

No comments: