______________________________________________________________________________

IKLANEKA RINGKAS@PKBC

BERITA BAIK UNTUK KAKI PANCING

Khidmat sewaan bot berenjin dan tanpa enjin
Di Sungai Belat Batu 3 Kuantan
Hubungi Tuan Haji Roslan (hj. Lan) 013-9454682.


KHIDMAT PENGIKLANAN RINGKAS DI RUANGAN INI
Untuk Maklumat Lanjut, Sila Hubungi Sdr. SUK Kawasan Kuantan.


Perlancaran Bulan Infaq Pas Pahang



______________________________________________________________________________

Wednesday, November 26, 2008

Gelora Umno Pahang cemar imej Najib

Safar Jumaat
Tue Nov 25, 08 2:27:31 pm MYT

SEBAIK sahaja Menteri Besar (MB) Pahang, Dato' Seri Adnan Yaakob membentangkan Bajet 2009 di Dewan Undangan Negeri, yang merupakan bajet defisit, Exco Kerajaan Negeri, Dato' Mohd Sharkar Shamsudin mengumumkan hasrat kerajaan negeri melantik pesara menjadi penulis blog.

Tujuan perlantikan itu, menurut Sharkar untuk menerangkan sesuatu isu kepada rakyat dan menepis fitnah terhadap kerajaan negeri.

Buat permulaan, kata Sharkar yang juga Ketua Umno Bahagian Temerloh, tiga pesara akan dilantik dengan dibekalkan komputer riba dan diberikan elaun dengan menjalankan kerja-kerja di rumah.

Nasib baiklah Sharkar sudah mengumumkan perlantikan itu, jika tidak tentunya ramai yang memikirkan kemungkinan Kerajaan Negeri Pahang mahu melantik pesara-pesara seperti bekas Perdana Menteri (PM), Tun Dr Mahathir Mohamad, bekas Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Tan Sri Rafidah Aziz dan bekas Ketua Pergerakan Wanita Umno yang masih kekal sebagai Ketua Pergerakan Wanita Umno Bahagian Paya Besar, Dato' Seri Dr Siti Zaharah Sulaiman menjayakan hasrat kerajaan negeri itu.

untuk berita selanjutnya klik di sini

sumber : harakahdaily.net

No comments: