______________________________________________________________________________

IKLANEKA RINGKAS@PKBC

BERITA BAIK UNTUK KAKI PANCING

Khidmat sewaan bot berenjin dan tanpa enjin
Di Sungai Belat Batu 3 Kuantan
Hubungi Tuan Haji Roslan (hj. Lan) 013-9454682.


KHIDMAT PENGIKLANAN RINGKAS DI RUANGAN INI
Untuk Maklumat Lanjut, Sila Hubungi Sdr. SUK Kawasan Kuantan.


Perlancaran Bulan Infaq Pas Pahang



______________________________________________________________________________

Saturday, January 24, 2009

PAS Kuantan Edar Kad Selamat Tahun Baru Cina

24 Jan Kuantan - Pas Kawasan Kuantan hari ini telah mengedarkan kad ucapan selamat tahun baru cina kepada masyarakat tiong hua di sekitar parlimen Kuantan. Sebanyak 1000 keping kad yang tertera gambar YDP Kawasan Kuantan, Ust. Rosli Abdul Jabar dan bersama TGHH dan TGNA dengan ucapan Happy New Year dan Gong Xi Fat Chai telah di edarkan di Kamgpung Baru Seri Teruntum, Tanah Putih Baru, Taman Kurnia Jaya dan lain-lain taman.

Seramai 20 orang pemuda bermotosikal telah turun untuk mengagihkan kad-kad tersebut. Kebanyakan masyarakat tiong hua menerima baik kad-kad yang diberikan kepada mereka. Mereka turut mengucapkan terima kasih di atas ingatan Pas Kuantan kepada masyarakat tiong hua di sini.

Adalah di harap dengan menjalankan aktiviti-aktiviti sebegini dapat merapatkan hubungan antara Pas Kuantan dan masyarakat tiong hua di sekitar parlimen Kuantan, sekaligus mencerminkan slogan Pas For All, bukanlah sekadar slogan semata-mata. Pas For All bukan hanya slogan malah satu janji bahawa Pas memperjuangkan nasib semua rakyat merentasi fahaman agama, warna kulit, tua atau muda dan kaya atau miskin.







Selamat menyambut Tahun Baru Cina kepada seluruh masyarakat tiong hua dari PasKuantan.blogspot.com.


Admin - Ada yang komplen kenapa Pas Kuantan pakai sampul surat warna putih. Mereka mencadangkan supaya menggunakan sampul merah atau merah jambu sejajar dengan warna yang selalu digunakan oleh mereka sempena menyambut Gong Xi Fat Choi.

No comments: